27 Mart 2016 Pazar

Merhaba Kızlar :) Bugün bloğumun ilk yazısını yazıyorum.Sonunda ! Uzun.uzun.uzun...Uğraşlar sonucu açabildiğim için çok sevinçliyim ;) Gelelim bloğumun içeriğine. Bu blogda genel olarak kozmetik olmak üzere kızlar arası birçok şey paylaşacağız ;) İnstagram hesabımın da konusu buydu zaten :D Makyaj adına açmış olduğum youtube kanalım ve instagram hesabım vardı yanına blogda eklendi :) En son isimlerini belirtirim.(linksiz). Daha diyecek birsey bulamıyorum sanki yaa ^^
En çok da süslü püslü şablonlar,isimler için uğrastım diyebilirm :/ İnstagramla çok sık ilgilenemiyorum.Ama derslerim ve mesleğim yüzünden sürekli bilgisayarla ilgilendiğim için bilgisayara bakarken bir ara da blog yazarsam daha aktif oluruz ;) Hadi blogum hakkında yorumlarınızı aşağıya belirtin ;) Benim Hakkımda : Ben Selin.22 Yaşındayım.Avukatlık,hukuk okuyorum.Makyaj ve güzellik bloggeri ve vloggeriyim.İstanbul'Da yaşıyorum :) Youtube : Selin Makyaj İnstagram : selininmakyajdunyasi

3 yorum:

  1. Tatlım hayırlı olsun 😘😘😘😘👍🏻🌸 çok tatlı bir blog olmuş 💓💓💓💓💓

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım 💕 Aynı senin gibi 💁

      Sil
  2. Yazmayı bırakmadan başarılı bir bloggerlık hayatın olsun. :))

    YanıtlaSil