28 Mart 2016 Pazartesi

Tekrardan merhabalar herkesee.Bugün de instagram hesabımdan duyurmuş olduğum gibi bir milkshake saç yumuşatıcı ürün incelemesi yapacağız.Bunların tanesi 30 TL :( Ama inanın fiyatına değen harika üstü bir ürün.Hadi başlayalım !! Öncelikle bu saç yumuşatıyor ve harika bir koku veriyor.İnanır mısınız kokusu bir daha banyo yapana kadar çıkmıyor :o Banyo demişken duş sonrası ıslak saçlara uygulayınca hem etkisi fazla olur hemde kurutması kolay olurr bu da benim kendi bulmuş olduğum bir yöntem ben denedim ve harika sonuç aldım :)
Gelelim yapısınaa...Kendisi köpük gibi kokusu da güzel olunca yiyesim geliyor böyle.Kenarda görülen düğme gibi şeye basıyoruuzz ve köpükler çıkıyoor :D İnternetten temin edebilirsiniz :) Bu arada yeni sezonu çıktı bunlar eski gibi oldu :D Yapısında bir değişiklik yok ama o pembe ve bunun satış stoğu çok az internetten almanız zorunlu :( Bu yazım bu kadardı :) Okuduğunuz için teşekkür ederim takip etmeyi unutmayın sevgiler..

4 yorum:

  1. Bende çok merak ediyorum bu ürünü alıp denicem galiba :)(:
    bu arada keşif'ten geliyorum banada beklerim :)(:

    aycinmutlu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Merhaba kar blog keşif etkinliğinden geldim banada beklerim mavilipembeevim. Blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Merhaba kar blog keşif etkinliğinden geldim banada beklerim mavilipembeevim. Blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Ben de sayfama beklerim, takip ettim sizi :) aysenurtuter.blogspot.com

    YanıtlaSil